Обмін і повернення

Гарантія на м'які меблі Delavega

У нашому магазині діє гарантія від Виробника.

Для збереження повної гарантії на меблі Ви можете скористатися послугами нашого фахівця по збірці. Замовник втрачає право на безкоштовну гарантію в тому випадку, якщо з моменту покупки та до моменту перевірки на комплектацію та цілісність пройшло більше 3-х календарних днів.

ВАЖЛИВО:

  • Після підписання Бланка замовлення все зміни (колір, комплектація і т.д.) виконуються за рахунок замовника.
  • З технологічних причин колір тканини або шкіри оббивки може відрізнятися від зразків, представлених в каталогах. На натуральній шкірі можуть бути сліди шрамів, потертості та запах, що не є дефектом.
  • Складки тканини та нерівність кантів не є дефектом, а особливістю м'яких меблів, і залежать від м'якості наповнювача та особливостей тканин.
  • Під час експлуатації можуть трохи просідати пухові подушки. Це не є дефектом - досить збити подушку руками після використання, щоб вона прийняла свій початковий вигляд.
  • Під час виготовлення індивідуальних елементів товару допускається відхилення в межах 2-3 см.
  • Меблі відповідної якості, виготовлені ​​за індивідуальним замовленням, обміну та поверненню не підлягають.
  • На меблі, зібрані Замовником самостійно, гарантія не поширюється.
  • Гарантія вступає в силу з дня фактичного отримання Замовником меблевих виробів або якщо в гарантійному талоні не вказано дату продажу - від дати виготовлення та діє протягом нижченаведеного терміну.

Фабрика Delavega гарантує якість продукції, що випускається:

  • Підйомні механізми - згідно гарантійного терміну постачальника, до 18 місяців.
  • Каркас - 10 років.
  • М'яка частина меблевих виробів - 24 місяці.

Фабрика-виробник Delavega несе відповідальність за виявлені дефекти, якщо вони виникли з вини Виробника, за умови дотримання правил експлуатації, транспортування та зберігання.

Гарантійні зобов'язання

1. Продавець (виробник) зобов'язується здійснювати гарантійне обслуговування виробів (м'яких меблів) протягом гарантійного терміну, встановленого на певні складові частини меблевих виробів.
2. Безкоштовний ремонт виконується на умовах і в терміни, обумовлені Законом України "Про захист прав споживачів" або за домовленістю сторін.
3. Гарантійний талон дійсний тільки при наявності правильно та чітко зазначених:

  • моделі виробу,
  • дати продажу,
  • реквізитів Продавця,
  • підпису Покупця.

Забороняється вносити будь-які зміни, стирати та переписувати дані, зазначені в гарантійному талоні. В цьому випадку гарантійний талон визнається недійсним.

Всі гарантії діють в рамках законодавства "Про захист прав споживачів" і регулюються чинним законодавством України.

Гарантійне обслуговування здійснюється:

1. При наявності гарантійного талона та пред'явленні його в місці покупки меблів.
2. Протягом гарантійного періоду в разі, якщо несправність виникла з вини Виробника та доведена.
3. При експлуатації меблів відповідно до правил експлуатації і догляду за ними, зазначеними в паспорті виробу.
4. Термін виконання гарантійного ремонту залежить від наявності необхідних матеріалів у виробника та узгоджується сторонами додатково.
5. Продавець зобов'язаний провести первинний огляд і усунути незначні недоліки самостійно.
6. У разі, якщо продавець самостійно не може усунути недоліки, він складає Акт рекламації і зв'язується з представником меблевої фабрики Delavega.
7. На час ремонту на фабриці, Покупець не має права вимагати для використання меблі замість зданих в ремонт.
8. Фабрика Delavega несе відповідальність перед Споживачем тільки в разі її провини. Якщо ж дефект виник внаслідок порушення Споживачем правил експлуатації меблів або їх зберігання, що перевищують вимоги ГОСТ 19917 до: 2016 (пошкодження від перевантажень, розриви, забруднення, неналежна експлуатація тощо), фабрика Delavega відповідальності не несе.
9. Меблі з дефектами, що виникли з вини споживача, може бути відновлені ​​фабрикою-виробником Delavega за рахунок Замовника.

УВАГА! Меблі на гарантійне обслуговування приймаються тільки упакованими належним чином !!! Доставка меблів на ремонт здійснюється за рахунок Виробника !!!

Виріб знімається з гарантійного обслуговування в наступних випадках:

  • відсутність гарантійного талона або наявність в гарантійному талоні змін і доповнень, зроблених не фірмою-виробником;
  • закінчення гарантійного терміну;
  • наявність пошкоджень, що виникли в результаті стихійних лих (природних явищ) і обставин непереборної сили;
  • при зберіганні та експлуатації меблів в сирих приміщеннях;
  • при наявності тріщин, проломів, деформації каркаса, які виникли внаслідок неправильної експлуатації;
  • дефектів, що виникли внаслідок неправильного застосування засобів по догляду за меблями;
  • при наявності теплових, хімічних або механічних пошкоджень;
  • наявності нечітко заповненого гарантійного талона, найменування виробу та моделі, дати продажу;
  • розтягування шкіри та тканини в межах природного зносу. Природний знос виробу або вичерпання ресурсу;
  • відсутність документів, що підтверджують факт покупки;
  • недотримання правил експлуатації і догляду за меблями, зазначених в паспорті виробу;
  • перевищення нормативних навантажень на механізм трансформації;
  • пошкодження виробу, яке викликане навмисними або помилковими діями споживача;
  • пошкодження виробу через попадання всередину виробу сторонніх предметів, рідин, тварин і т.п .;
  • пошкодження виробу в результаті внесення змін до його конструкції;
  • наявність слідів стороннього втручання у виріб або самостійна заміна деталей, а також здійснення ремонту організаціями, підприємствами, приватними особами, не уповноваженими Продавцем або Виробником;
  • якщо не виконувалися елементарні правила користування та пошкодження настало внаслідок зовнішнього втручання у виріб, хімічного або термічного пошкодження, або товар використовувався не за призначенням;
  • коли існують наявні сліди, отримані в результаті удару, падіння або іншого механічного впливу на виріб.

НЕДОТРИМАННЯ ВИМОГ І РЕКОМЕНДАЦІЙ ПРАВИЛ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ І ДОГЛЯДУ ЗА МЕБЛЯМИ, ВИКЛАДЕНИХ У ПАСПОРТІ ВИРОБУ, ЯКІ ПРИВЕЛИ ДО ВИНИКНЕННЯ НЕДОЛІКІВ МЕБЛЕВОГО ВИРОБУ, Є ПІДСТАВОЮ ВТРАТИ ПРАВА НА ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
БУДЬ-ЯКІ ІНШІ матеріальні чи моральні шкоди не відшкодовуються.

ЖОДНИХ ІНШИХ ГАРАНТІЙ, НЕ ВКАЗАНИХ ВИЩЕ, ВИРОБНИКОМ DЕLAVEGA НЕ НАДАЄТЬСЯ.

Негарантійне обслуговування

До негарантійного обслуговування належать: розхитані петлі, тріснуті механізми (тріщини, які виникли в процесі експлуатації), деформації або злами меблевих деталей, які були отримані в процесі експлуатації з порушеннями правил користування, природний знос меблів і їх комплектуючих. Після завершення гарантійного терміну - заміна наповнювачів м'яких деталей виробу.

Умови негарантійного обслуговування. При пошкодженні купленого Вами меблевого виробу самостійно/третіми особами або по закінченню терміну гарантії, співробітники Виробника готові прийти Вам на допомогу.

Позагарантійне та післягарантійне обслуговування полягає в тому, що Виробник на прохання Замовника може організувати роботи по ремонту, заміні деталей, що вийшли з ладу, здійснення перетяжки м'яких частин виробів ТМ Delavega. При позагарантійних і післягарантійних випадках всі дії по заміні або ремонту меблів проводяться за рахунок Замовника (винос із приміщення, доставка товару на склад Продавця/Виробника, вартість самих робіт і деталей по рекламації, повторний підйом, повторна збірка).

Яких умов необхідно дотримуватися для отримання права на гарантійне обслуговування:

При отриманні товару

Незалежно від обраного Вами способу доставки, є кілька обов'язкових дій, які потрібно виконати при отриманні меблів:

  • Бути присутнім при прийомі товару особисто або ж передати таке право своєму представнику.
  • Оглянути зовнішній вигляд виробу (чи все влаштовує).
  • Просити повну комплектацію товару відповідно до бланку замовлення (колір, наповнення, кількість і т.п.).

Заміна деталей після прийняття меблів відбувається за рахунок Замовника.

Якщо у Вас виникли зауваження щодо якості виробів, зателефонуйте в наш відділ контролю якості (+38(044) 299 2266), який допоможе Вам вирішити ситуацію, що склалася.

Самовивіз

У разі, якщо доставка меблів здійснюється Замовникові шляхом самовивозу, то їх цілісність перевіряється на складі продавця. Якщо деталі меблів прийшли в непридатність в процесі доставки та підйому НЕ співробітниками продавця або Виробника, вони не підлягають безкоштовній заміні.

Збірка

  • При розпакуванні меблевих виробів не використовуйте гострі предмети, щоб не пошкодити деталі.
  • У разі виявлення бракованих деталей в процесі складання їх не слід монтувати, оскільки деталі зі слідами монтажу безкоштовній заміни не підлягають. Такі елементи необхідно сфотографувати. Після цього необхідно зателефонувати до відділу контролю якості - +38(044) 299 2266, а на електронну пошту service@delavega.ua відправити фотографії бракованого елемента. Після цього майстер відділу контролю якості приступить до вирішення Вашого питання.

Необхідно дотримуватися правил експлуатації меблів, які вказані в паспорті виробу. У разі необхідності звернутися за роз'ясненнями до представників Продавця або Виробника.

УВАГА! Замовник несе відповідальність за невідповідність розмірів меблевих виробів, зазначених безпосередньо Замовником, якщо такі розміри відповідають зазначеним в бланку замовлення.

Обмін і повернення товару

Меблі, виготовлені за індивідуальними розмірами, визначеними Замовником, відносяться до "Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)" (Додаток № 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172). У цьому випадку Ви можете повернути м'які меблі виробнику, проте оплата за них не повертається.

Порядок розгляду заявок на гарантійне та негарантійне обслуговування

Всі заявки на гарантійне та негарантійне обслуговування, а також питання щодо якості продукції Delavega приймаються з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 17:00:

Якщо у Вас виникли рекламаційні випадки, необхідно відправити на електронну адресу service@delavega.ua фото меблевого виробу, фото паспорта виробу, фото пошкодженого елемента, а також номер Вашого замовлення.

Протягом 3 робочих днів Ваша заявка буде розглянута, і з Вами зв'яжеться фахівець Відділу гарантійного обслуговування Delavega для вирішення Вашого питання.