;

Гарантії

При отриманні товару

Незалежно від обраного Вами способу доставки, є кілька обов'язкових дій, які потрібно виконати при отриманні меблів:

  • Бути присутнім при прийомі товару особисто або ж передати таке право своєму представнику.
  • Оглянути зовнішній вигляд виробу (чи все влаштовує).
  • Вимагати повну комплектацію товару відповідно до бланку замовлення (колір, наповнення, кількість і т.п.).

Заміна деталей після прийняття меблів відбувається за рахунок Замовника.

Якщо у Вас виникли зауваження щодо якості виробів, зателефонуйте в наш відділ контролю якості (+38(096)1694567), який допоможе Вам вирішити ситуацію, що склалася.

Самовивіз

У разі, якщо доставка меблів здійснюється Замовникові шляхом самовивозу, то її цілісність перевіряється на складі продавця. Якщо деталі меблів прийшли в непридатність в процесі доставки та підйому НЕ співробітниками продавця або Виробника, вони не підлягають безкоштовній заміні.

Збирання

•    При розпакуванні меблевих виробів не використовуйте гострі предмети, щоб не пошкодити деталі.
•    У разі виявлення бракованих деталей в процесі складання їх не слід монтувати, оскільки деталі зі слідами монтажу безкоштовної заміни не підлягають. Такі елементи необхідно сфотографувати. Після цього необхідно зателефонувати до відділу контролю якості (+38 (096)169 4567), а на електронну пошту service@delavega.ua відправити фотографії бракованого елемента. Після цього майстер відділу контролю якості приступить до вирішення Вашого питання.
•    Необхідно дотримуватися правил експлуатації меблів, які вказані в паспорті виробу. У разі необхідності звернутися за роз'ясненнями до представників продавця або Виробника.

УВАГА! Замовник несе відповідальність за невідповідність розмірів меблевих виробів, зазначених безпосередньо Замовником, якщо такі розміри відповідають зазначеним в бланку замовлення.

Гарантія

У нашому магазині діє гарантія від Виробника.

Для збереження повної гарантії на меблі Ви можете скористатися послугами нашого фахівця по збірці. Замовник втрачає право на безкоштовну гарантію в тому випадку, якщо з моменту покупки та до моменту перевірки на комплектацію та цілісність пройшло більше 3-х календарних днів. На меблі, зібрані Замовником самостійно, гарантія не поширюється.

Гарантія вступає в силу з дня фактичного отримання Замовником меблевих виробів або якщо в гарантійному талоні не вказано дату продажу - від дати виготовлення та діє протягом нижченаведеного терміну.

Фабрика Delavega гарантує якість продукції, що випускається:

-    Тканина - згідно гарантійного терміну постачальника, до 18 місяців.
-    Підйомні механізми - згідно гарантійного терміну постачальника, до 18 місяців.
-    Каркас – 10 років.
-    М’яка частина меблевих виробів – 10 років.

Фабрика-виробник Delavega несе відповідальність за виявлені дефекти, якщо вони виникли з вини Виробника, за умови дотримання правил експлуатації, транспортування і зберігання.

Гарантійні зобов’язання:

1. Продавець (виробник) зобов'язується здійснювати гарантійне обслуговування виробів (м'яких меблів) протягом гарантійного терміну, встановленого на певні складові частини меблевих виробів.
2. Безкоштовний ремонт виконується на умовах і в терміни, обумовлені Законом України "Про захист прав споживачів" або за домовленістю сторін.
3. Гарантійний талон дійсний тільки за наявності правильно і чітко вказаних:

  • моделі виробу
  • дати продажу
  • реквізитів продавця
  • підпису покупця.

Забороняється вносити будь-які зміни, стирати та переписувати дані, зазначені в гарантійному талоні. В цьому випадку гарантійний талон визнається недійсним.

Всі гарантії діють в рамках законодавства "Про захист прав споживачів" і регулюються чинним законодавством України.

Гарантійне обслуговування здійснюється:

1. При наявності гарантійного талона та пред'явленні його в місці покупки меблів.
2. Протягом гарантійного періоду в разі, якщо несправність виникла з вини Виробника та доведена.
3. При експлуатації меблів відповідно до правил експлуатації і догляду за ними, зазначеними в паспорті виробу.
4. Термін виконання гарантійного ремонту залежить від наявності необхідних матеріалів у Виробника та узгоджується сторонами додатково.
5. Продавець зобов'язаний провести первинний огляд і усунути незначні недоліки самостійно.
6. У разі, якщо Продавець самостійно не може усунути недоліки, він складає Акт рекламації і зв'язується з представником меблевої фабрики Delavega.
7. На час ремонту на фабриці, Покупець не має права вимагати для використання меблі замість зданих в ремонт.
8. Фабрика Delavega несе відповідальність перед Споживачем тільки в разі її провини. Якщо ж дефект виник внаслідок порушення Споживачем правил експлуатації меблів або їх зберігання, що перевищують вимоги ГОСТ 19917 до: 2016 (пошкодження від перевантажень, розриви, забруднення, неналежна експлуатація і т.д.), фабрика Delavega відповідальності не несе.
9. Меблі з дефектами, що виникли з вини споживача, можуть бути відновлені ​​фабрикою-виробником Delavega за рахунок Замовника.

УВАГА! Меблі на гарантійне обслуговування приймаються тільки належно упаковані !!! Доставка меблів на ремонт здійснюється за кошти виробника !!!

Виріб знімається з гарантійного обслуговування в наступних випадках:

• відсутність гарантійного талона або наявність в гарантійному талоні змін і доповнень, зроблених не фірмою-виробником;
• закінчення гарантійного терміну;
• наявність пошкоджень, що виникли в результаті стихійних лих (природних явищ) і обставин непереборної сили;
• при зберіганні та експлуатації меблів в сирих приміщеннях;
• при наявності тріщин, проломів, деформації каркаса, які виникли внаслідок неправильної експлуатації;
• дефектів, що виникли внаслідок неправильного застосування засобів по догляду за меблями;
• при наявності теплових, хімічних або механічних пошкоджень;
• наявності нечітко заповненого гарантійного талона, найменування виробу та моделі, дати продажу;
• розтягування шкіри та тканини в межах природного зносу. Природний знос виробу або вичерпання ресурсу;
• відсутність документів, що підтверджують факт покупки;
• недотримання правил експлуатації і догляду за меблями, зазначених в паспорті виробу;
• перевищення нормативних навантажень на механізм трансформації;
• пошкодження виробу, яке викликане навмисними або помилковими діями споживача;
• пошкодження виробу через попадання всередину виробу сторонніх предметів, рідин, тварин і т.п .;
• пошкодження виробу в результаті внесення змін до його конструкції;
• наявність слідів стороннього втручання у виріб або самостійна заміна деталей, а також здійснення ремонту організаціями, підприємствами, приватними особами, не уповноваженими Продавцем або Виробником;
• якщо не виконувалися елементарні правила користування та пошкодження настало внаслідок зовнішнього втручання у виріб, хімічного або термічного пошкодження, або товар використовувався не за призначенням;
• коли існують наявні сліди, отримані в результаті удару, падіння або іншого механічного впливу на виріб.

ЖОДНИХ ІНШИХ ГАРАНТІЙ, НЕ ВКАЗАНИХ ВИЩЕ, ВИРОБНИКОМ DЕLAVEGA НЕ НАДАЄТЬСЯ.
БУДЬ-ЯКА ІНША МАТЕРІАЛЬНА ЧИ МОРАЛЬНА ШКОДА НЕ ВІДШКОДОВУЄТЬСЯ.
НЕДОТРИМАННЯ ВИМОГ І РЕКОМЕНДАЦІЙ ПРАВИЛ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ І ДОГЛЯДУ ЗА МЕБЛЯМИ, ВИКЛАДЕНИХ У ПАСПОРТІ ВИРОБУ, ЯКІ ПРИВЕЛИ ДО ВИНИКНЕННЯ НЕДОЛІКІВ МЕБЛЕВОГО ВИРОБУ, Є ПІДСТАВОЮ ВТРАТИ ПРАВА НА ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ.

Негарантійне обслуговування

До негарантійного обслуговування належать: розхитані петлі, тріснуті механізми (тріщини, які виникли в процесі експлуатації), деформації або злами меблевих деталей, які були отримані в процесі експлуатації з порушеннями правил користування, природний знос меблів і їх комплектуючих. Після завершення гарантійного терміну - заміна наповнювачів м'яких деталей виробу.

Умови негарантійного обслуговування. При пошкодженні купленого Вами меблевого виробу самостійно/третіми особами або по закінченню терміну гарантії, співробітники Виробника готові прийти Вам на допомогу.

Внегарантійне та післягарантійне обслуговування полягає в тому, що Виробник на прохання Замовника може організувати роботи по ремонту, заміні деталей, що вийшли з ладу, здійсненню перетяжки м'яких частин виробів ТМ Delavega. При внегарантійних і післягарантійних випадках всі дії по заміні або ремонту меблів проводяться за рахунок Замовника (винос із приміщення, доставка товару на склад Продавця/Виробника, вартість самих робіт і деталей по рекламації, повторний підйом, повторна збірка).


Гарантійний відділ

Для зв'язку з нашим відділом контролю якості Ви можете зателефонувати +38 (096)169 4567 або написати на електронну пошту service@delavega.ua

Якщо у Вас виникли рекламаційні випадки, необхідно відправити на електронну адресу service@delavega.ua фото меблевого виробу, фото паспорта виробу, фото пошкодженого елемента, а також номер Вашого замовлення. Найближчим часом з Вами зв'яжеться наш менеджер і допоможе вирішити всі питання.




Ексклюзивна гарантія від виробника: 10 років на наповнювачі та каркаси м'яких меблів.
Технічні запитання