;

Надійність - це гарантії

При отриманні товару

Незалежно від обраного Вами способу доставки, є декілька обов’язкових дій, які потрібно виконати при отриманні  меблів перед тим, як поставити підпис прийняття доставки на акті:
•    Бути присутнім при прийомі товару особисто або передати таке право своєму представнику.
•    Оглянути зовнішній вигляд виробу, чи все влаштовує.
•    Вимагати комплектацію товару, колір, наповнення, кількість і т. п. відповідно до бланка замовлення.

Заміна перерахованих вище деталей після прийняття меблів відбувається за рахунок Замовника.

Тільки після того, як Ви пересвідчились в належній якості та стані доставлених виробів, підписуйте документи про прийняття меблів. Якщо у Вас виникли зауваження щодо якості виробів, зателефонуйте у наш відділ контролю якості, який допоможе Вам вирішити ситуацію, що склалася.

Самовивіз

Щодо меблів, доставка яких замовнику здійснюється шляхом самовивезення, то їх цілісність перевіряється на складі продавця, а деталі, які прийшли в непридатність в процесі доставки та підйому не співробітниками продавця або виробника,  безкоштовній заміні не підлягають.

Збирання

•    При розпакуванні меблевих виробів не використовуйте гострі предмети, щоб не пошкодити деталі.
•    При виявленні бракованих деталей в процесі складання їх не слід монтувати, оскільки деталі зі слідами монтажу безкоштовній заміні не підлягають. Такі елементи необхідно сфотографувати. Після цього необхідно передзвонити у відділ контролю якості, а на електронну пошту service@delavega.ua відправити фотографії бракованого елемента. Після цього майстер відділу контролю якості приступить до вирішення Вашого питання.
•    Необхідно дотримуватися правил експлуатації меблів, які вказані у паспорті виробу. У разі необхідності при виникненні питань звернутися за роз'ясненнями до представників продавця або виробника.

УВАГА! Замовник несе відповідальність за невідповідність розмірів меблевих виробів вказаних безпосередньо Замовником, якщо такі розміри відповідають зазначеним у бланку замовлення. Перероблення таких виробів здійснюється за рахунок замовника.

Гарантія

У нашому магазині діє гарантія від виробника.

Для збереження повної гарантії на меблі Ви можете скористатися послугами нашого фахівця по збірці. Замовник втрачає право на безкоштовну гарантію, в тому випадку, якщо з моменту покупки і до моменту перевірки на комплектацію та цілісність пройшло більше 3-х календарних днів. На меблі, зібрані замовником самостійно, гарантія не поширюється.

Гарантія вступає в силу з дня фактичного отримання Замовником меблевих виробів або якщо у гарантійному талоні не зазначено дату продажу, то від дати виготовлення та діє протягом нижче наведеного терміну.

Фабрика Delavega гарантує якість виготовленої продукції:

-    Тканина – згідно гарантійного терміну постачальника, до 18 місяців.
-    Підйомні механізми – згідно гарантійного терміну постачальника, до 18 місяців.
-    Каркас – 5 років.
-    М’яка частина меблевих виробів – 5 років.

Фабрика-виробник Delavega несе відповідальність за виявлені дефекти, якщо вони виникли з вини виробника, за умови дотримання правил експлуатації, транспортування та зберігання.

Гарантійні зобов’язання:

1. Продавець (виробник) зобов’язується здійснювати гарантійне обслуговування виробів (м’яких меблів) протягом гарантійного терміну, встановленого на певні складові частини меблевих виробів.
2. Безкоштовний ремонт виконується на умовах і в терміни, обумовлені Законом України „Про захист прав споживачів” або за домовленістю сторін.
3. Гарантійний талон дійсний тільки за наявності правильно і чітко вказаних: моделі виробу, дати продажу, реквізитів продавця і підпису покупця. Забороняється вносити будь-які зміни, стирати і переписувати дані, вказані у гарантійному талоні. В цьому випадку гарантійний талон визнається недійсним.

Всі гарантії діють в рамках законодавства “Про захист прав споживачів” і регулюються чинним законодавством України.

Гарантійне обслуговування здійснюється:

1. При наявності гарантійного талону та пред’явленні його у місці купівлі меблів.
2. Протягом гарантійного періоду у випадку, якщо несправність виникла з вини виробника та доведена.
3. При експлуатації меблів відповідно до правил експлуатації та догляду за ними вказаних у паспорті  виробу.
4. Термін виконання гарантійного ремонту залежить від навності необхідних матеріалів у виробника та погоджується сторонами додатково.
5. Продавець зобов’язаний провести перший огляд та усунути незначні недоліки самостійно.
6. У випадку, якщо продавець самостійно не може усунути недоліки, він складає акт рекламації та зв’язується з представником фабрики меблів Delavega.
7. На час ремонту на фабриці, покупець не має права вимагати меблі замість зданих на ремонт для користування.
8. Фабрика Delavega несе відповідальність перед споживачем тільки у випадку її вини. У випадку, якщо дефект виник внаслідок порушення споживачем правил експлуатації меблів чи їх зберігання, що перевищують вимоги ГОСТ 19917:2016 (пошкодження від перевантажень, розриви, забруднення, неналежна експлуатація і тд.), фабрика Delavega відповідальності не несе.
9. Меблі з дефектами, що виникли з вини споживача, можуть бути відновлені фабрикою-виробником Delavega за рахунок покупця.

УВАГА! Меблі на гарантійне обслуговування приймаються тільки належно упаковані !!! Доставка меблів на ремонт здійснюється за кошти виробника !!!

Виріб знімається з гарантійного обслуговування в наступних випадках:

• відсутність гарантійного талону або наявності в гарантійному талоні змін та доповнень, зроблених не фірмою виробником;
• закінчення гарантійного терміну;
• наявності пошкоджень, що виникли внаслідок стихійних лих (природних явищ) та обставин непереборної дії;
• при збереженні та експлуатації меблів у сирих приміщеннях;
• при наявності тріщин, проломів, деформації каркасу, які виникли внаслідок неправильної експлуатації;
• дефектів, що виникли внаслідок неправильного застосування засобів по догляду за меблями;
• при наявності теплових, хімічних або механічних пошкоджень;
• нечітко заповненого гарантійного талону, найменування виробу і моделі, дати продажу;
• розтягування шкіри і тканини в межах природного зносу. Природне зношення виробу або вичерпання ресурсу;
• відсутності документів, що підтверджують факт купівлі;
• недотримання правил експлуатації та догляду за меблями, що вказані у паспорті виробу;
• перевищення нормативних навантажень на механізм трансформації;
• пошкодження виробу, яке спричинене навмисними або помилковими діями споживача;
• пошкодження виробу через потрапляння  в середину виробу сторонніх предметів, рідин, тварин і т.п.;
• пошкодження виробу в результаті внесення змін у його конструкцію;
• наявності слідів стороннього втручання у виріб або його самостійного ремонту, а також здійснення ремонту організаціями, підприємствами, приватними особами, не уповноваженими продавцем чи виробником;
• коли не виконувались елементарні правила користування та пошкодження настало внаслідок зовнішнього втручання у виріб, хімічного чи термічного пошкодження, або товар не використовувався за призначенням;
• коли існують наявні сліди, отримані внаслідок удару, падіння або іншої механічної дії на виріб.

ЖОДНИХ ІНШИХ ГАРАНТІЙНИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ, ЯКІ НЕ ВКАЗАНІ ВИЩЕ, ВИРОБНИКОМ DЕLAVEGA НЕ НАДАЄТЬСЯ.
БУДЬ-ЯКІ ІНШІ МАТЕРІАЛЬНІ ЧИ МОРАЛЬНІ ЗБИТКИ НЕ ВІДШКОДОВУЮТЬСЯ.
НЕДОТРИМАННЯ ВИМОГ І РЕКОМЕНДАЦІЙ ПРАВИЛ ПО ЕКСПЛУАТАЦІЇ І ДОГЛЯДУ ЗА МЕБЛЯМИ, ВИКЛАДЕНИХ У ПАСПОРТІ ВИРОБУ, ЩО ПРИЗВЕЛИ ДО ВИНИКНЕННЯ НЕДОЛІКІВ МЕБЛЕВОГО ВИРОБУ, Є ПІДСТАВОЮ ВТРАТИ ПРАВА НА ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ.

Негарантійне обслуговування

До негарантійного обслуговування відноситься: розхитані петлі, тріснуті механізми (тріщини, які виникли в процесі експлуатації), деформації або зламу меблевих деталей, які були отримані в процесі експлуатації з порушеннями правил користування, природний знос меблів та їх комплектуючих. Після завершення гарантійного терміну – заміна наповнювачів м’яких деталей виробу.

Умови негарантійного обслуговування. При пошкодженні купленого Вами меблевого виробу самостійно/третіми особами або по закінченню терміну гарантії - співробітники виробника готові прийти Вам на допомогу. Позагарантійне і післягарантійне обслуговування полягає в тому, що виробник на прохання замовника може організувати роботи по ремонту, заміні поламаних деталей, здійснення перетяжки м’яких частин виробів ТМ Delavega. При настанні позагарантійного випадку усі дії по заміні або ремонту меблів проводяться за рахунок замовника (винос з приміщення, доставка товару на склад продавця/виробника, вартість самих робіт і деталей по рекламації, повторний підйом, повторне складання).

Гарантійний відділ

Для зв'язку з нашим відділом контролю якості можна зателефонувати до будь-якого із зазначених на сторінці контактів телефону або написати на електронну пошту service@delavega.ua.

Якщо у Вас виникли рекламаційні випадки, необхідно надіслати на електронну адресу service@delavega.ua: фото меблевого виробу, фото паспорта виробу, фото пошкодженого елемента та інформацію з номером замовлення.


Ексклюзивна гарантія від виробника: 5 років на наповнювачі та 10 років на каркаси м'яких меблів.
Технічні запитання